Wij gebruiken cookies om uw ervaring beter te maken. Om te voldoen aan de cookie wetgeving, vragen we uw toestemming om de cookies te plaatsen. Meer informatie.
Motor onderdelen voor Ducati Multistrada 1200
-
Rizoma Achternaaf beschermingv.a. € 249,00
-
Rizoma Achterrem remvloeistof dop M45x4v.a. € 49,00
-
Rizoma Rem- en koppelingsvloeistof doppen M34x4v.a. € 49,00
-
Rizoma Rem- en koppelingsvloeistof doppen 49 mmv.a. € 49,00
-
Rizoma Olievuldop M20X2.5v.a. € 49,00
-
Rizoma Voetsteunen B-Prov.a. € 69,00
-
Rizoma Voetsteunen Touringv.a. € 189,00
-
Rizoma Voetsteunen Prov.a. € 49,00
-
Rizoma Koppelingshendel RRCv.a. € 129,00
-
Rizoma Remhendel RRCv.a. € 129,00
-
Rizoma Remhendel 3Dv.a. € 179,00
-
Rizoma Handvatten Ride by Wire Legendv.a. € 220,00
-
Rizoma Handvatten Ride by Wire Sport Linev.a. € 69,00
-
SW-Motech Zadeltas Rearbag 24-36 ltr€ 189,95
-
Rizoma Voorwiel crashpads€ 79,00
-
Rizoma Waterpomp bescherming€ 99,00
-
Rizoma Waterpomp bescherming€ 99,00
De Ducati Multistrada 1200: de laatste evolutie van de 1200 serie. Met technologie zoals verstelbare kleptiming (in het Testastretta DVT motorblok) en nog actueler elektronica aan boord. Bellissimo! De Ducati Multistrada 1200 was natuurlijk technisch en emotioneel al een voltreffer. Maar ook elektronisch was hij baanbrekend: door de Inertial Measurement Unit (IMU) worden nu veel dynamischer parameters gemeten, waardoor het vermogen en de veiligheid op de Ducati Multistrada 1200 in elke situatie perfect kunnen worden afgestemd. Dynamiek en veiligheid: een mooie combinatie.
- Het is en blijft een Ducati
- Het Testastretta DVT motorblok
- Inertial Measurement Unit (IMU) voor betere data transmissie
- 160 PK leveren bij 140 Nm
- Verstelbare buddyseat
- Het hellinghoek ABS
- Met DWC wheelie control
- Traction Control met 8 standen
- De S-versie heeft een Bluetooth-module
- Ducati Cornering Lights (DCL – meedraaiende koplamp)
Op de EICMA in Milaan heeft Ducati in 2015 de derde versie van de Multistrada 1200 gepresenteerd. Deze mooie motor heeft het ook in 2015 aangekondigde Testastretta DVT motorblok met variabele kleptiming, maar dat is niet het enige wat de Italianen aan de Multistrada hebben aangepast. Op elektronisch gebied is er ook weer een grote stap vooruit gezet dankzij de Inertial Measurement Unit (IMU). Kort gezegd worden er nu veel meer dynamische parameters gemeten en verwerkt, waardoor vermogen en veiligheid op de Ducati Multistrada 1200 per situatie beter kunnen worden afgestemd. Dynamiek is nog nooit zo gecontroleerd geweest. Zo is de Multistrada nu met hellingshoek ABS uitgerust, en dankzij Ducati Cornering Lights (DCL – meedraaiende koplamp) moesten de lichtopbrengst onder hellingshoek – in bochten dus – beter zijn.
Daarnaast heeft Ducati DWC wheelie controle toegepast, dat net als de tractiecontrole in 8 standen instelbaar is. Bij de S-versie is het vernieuwde Skyhook systeem op de IMU afgestemd. Alle Ducati Multistrada 1200 uitvoeringen zijn standaard met cruise control uitgerust, waarvan de bediening op de linker stuurarmatuur is ondergebracht. De S-versie heeft daarbij een Bluetooth-module, waardoor eenvoudig een smartphone aan de motor kan worden gekoppeld en vanaf het stuur de telefoon kan worden opgenomen of naar muziek worden geluisterd. Via een app kunnen alle ervaringen met je mede-Multistrada rijders worden gedeeld. Cool!
Motorvermogen 160 Pk
Gewicht (droog) 212 Kg
Zithoogte (verstelbaar) 825/845 mm